Ett icke-otrevligt välkomstinlägg

Hej och välkommen till denna icke- blomstrande, fluffiga, gulliga & trevliga sidan på nätet.
 
Syftet med denna blogg är till skillnad från de som vill lyfta fram det otroligt vackra och underbara i vardagen i stället att klanka ned på alla sjuka och helt orimliga saker folk gör. Vissa människor kallar mig bitter, jag ser mig själv mer som realist. En av mina hobbys är att läsa på internet och bli irriterad. Jag gör andra grejer med mitt liv också, men det har ingen relevans här. Detta är en fristad där jag kan gnälla av mig om allt jag stör mig på samtidigt som mina nära och kära slipper bli söndertjatade. Alla vinner på detta. 
 
Jag hoppas ni ska trivas här i bitterheten lika bra som jag gör, fortsatt trevlig dag. 
/M 
 
 
Allmänt | hej och välkommen | |
Upp